torstai 20. joulukuuta 2012

Tunnustuksia, 8 asiaa minusta

Sain haasteen eilen Marjatta M:ltä, kiitosta vain! Olen vähän huono tällaisissa, mutta yritetään! :) 

Kiitä tunnustuksen antajaa. Kiitos erityisen kauniista kehuista blogiani kohtaan.. Olen jotenkin aina ajatellut, ettei ketään juurikaan kiinnosta mun jutut! Mutta kiva kuulla, että joku saa mun jutuista ees vähän jotain irti! Kiitos, kiitos!

Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.

Tämä tunnustushaaste lähtee eteenpäin Kirsille, Hannalle ja Elinalle! :) Valitettavasti nyt useammalle ei oikein irtoo... Aika hurja määrä tuo 8..!

Nämä kolme pitävät hyvin erityylisiä blogeja, mutta kiva on käydä lukemassa heidän tekstejään ja kiva kuulla heidän vastauksensa tunnustus-haasteeseen! ;)


Ilmoita tunnustuksesta heille.

Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

  1. Tykkään urheilla, mutta jaksaisi elää himourheilijana, enkä jaksaisi elää hirveän tiukassa kurissa
  2. Rakastan mun poikaani ja koiriani, vaikkakin nyt huonosti nukuttujen öiden jälkeen fifit pistää välillä

    pinnaa vähän kireämmälle, mutta on ne silti ihan ihania
  3. Olen jouluihminen, tykkään ostella joululahjoja, tykkään jouluruuista ja joulun tuoksusta!
  4. Minulla on n. 1kg painoon, joka minulla oli ennen raskaaksi tulemista ja tämä kilo ei halua, ei sitten

    millään poistua elimistöstäni, se on jumissa!
  5. Haluaisin olla hirveän hyvä monessa lajissa, mutta aika ja taidot eivät riitä! Sekös harmittaa!
  6. Haluaisin ohjata Bodycombatin lisäksi Bodypumppia tai Bodybalancea, mutta niihin ei ole

    mahdollisuuksia ainakaan toistaiseksi, ehkä jonain päivänä?
  7. Pelkään korkeita paikkoja ja hämähäkkejä, ja olen aika neiti, ainakin välillä :D
  8. Olen hurahtanut bloggaamiseen, ulkoiluun, urheiluun, vauvaani, koiriini, mieheeni, nettisurffaamiseen ja

    hyvään ruokaan! :
    )

    Kiitos! 
rakkaat fifit <3

2 kommenttia: