tiistai 11. joulukuuta 2012

Joulukuu, pvä 11

Päivä 11

Luukku 11

11-terveysluukku: Mikä saa sinut liikkumaan ja mikä jäämään sohvalle

Tänään oli kyllä sellainen päivä, ettei yhtään kiinnostanut liikkuminen mihinkään suuntaan, joten jätin suosiolla sen silloin väliin tältä päivältä. Alunperin oli tarkoitus lähteä kahvakuulailemaan L rattaissa, mutta jotenkin vaan ei yhtään inspiroinut taistella tuulta ja lumisadetta vastaan ja vielä kun pikkumiehellä oli vähän kehno päiväkin, niin jäätiin suosiolla kotiin ja pidettiin kutomispäivä.

Minut saa liikkumaan:

- Ohjaamani tunnit (ne on ennalta sovittu ja kyllä se on vaan niin, että raha vaan pistää liikkumaan)
- Liikunnan tuoma ilo (kyllä mä oon ainakin huomannut, että on se liikuntasuoritus sitten millaista tahansa, niin mulla on ainakin sen jälkeen hyvä olo ja usein olen jopa tyytyväinen omaan itseeni ja suoritukseeni)
- Halu kehittyä (lajissa kuin lajissa)
- Terveydelliset seikat (haluan pysyä normaalipainoisena ja vähentää erilaisia riskejä, joita ylipaino voi tuoda tullessaan sekä tietenkin lihashuolto, parempi ryhti ym)

Minut saa jäämään kotiin:

- Jos koirilla on ollut jo valmiiksi pitkä päivä yksin kotona (ei oo kiva esim. 8-10 tunnin työpäivän päätteeksi suunnata vielä salille, jos koirat ovat olleet keskenään kotona)
- Jos ei ole Ällällä hoitajaa (kuten tänään, kun mies oli koulutuksessa)
- Jos vaan ei kertakaikkiaan yhtään huvita (tosin tässäkin olen huomannut, että jos on ollut ohjattava tunti tällaisena päivänä, niin sitä lähtee tunnilta aivan eri fiiliksellä, kuin sinne on mennyt)
- Jos olen kipeä (pieni nuha ei yleensä pysäytä, mutta muuten yritän osata jättää treenit väliin kipeenä)

Mikä sinut saa sinut liikkumaan ja mikä jäämään sohvalle katsomaan tv:tä tai lukemaan kirjaa?

Tällaisia Ällän kanssa tänään viimeisteltiin, tosin päättelyt mulla aina jää tekemättä :D Ehkä sitten joskus! :) Ja yhden uuden projektinkin laitoin alulle, mutta saa nähdä kerkiääkö jouluksi :)



Pipo Jenny, oloasu Snoffs





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti