lauantai 8. joulukuuta 2012

Joulukuu, pvä 8

Päivä 8

Luukku 8

8-"terveys"luukku: Pidä lepopäivä

Tänään pidin lepopäivän ja nautiskelin perheen kanssa kylpylässä ja harrastin penkkiurheilua. Käytiin miehen ja Ällän kanssa aamuisella uimassa Laajavuoren Rantasipissä. L kovasti nautti pulikoinnista ja minä nautink 37-asteen lämpöaltaassa.. No kävin mä vähän uimassa kevyesti kuntoaltaalla, mutta otin hyvin kevyesti :)

Illalla suuntasin Ready. Set. Polen pikkujouluihin hakemaan 20% alennuksella 10 kerran kortin ja 10% alennuksella Dry Hands -grippiä. Samalla tuli ihasteltua kateellisena hienoja esityksiä ja jammailuja... Harmi, kun itse on niin käsi, ettei tuollaisiin olisi mitään tsäänssejä :( Mutta hienosti jotkut osaa! 

Kovasti toivoin, että arpaonni olisi tänään suosinut ja olisin voittanut arvonnassa sarjakortin, mutta kun arpaonni ei edes tiedä mun nimeä, niin eihän se tänäänkään muistanut sitten valita mun numeroa! Ehkä sitten joku toinen kerta! :) Toisaalta voitin mä joskus Facebookin jostain käsityöliikkeen arvonnassa hienon kangaskukkaron! :P

Eli hyvät lukijat, tarkoitan tällä tekstillä, että välillä on ihan hyvä muistaa pitää puhtaasti lepopäiviä ja nauttia elämästä ja ottaa extrarennosti! ;)

Itse korvasin herkut tänään tällaisillä tuotteilla, ja hyviä oli :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti