sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Ensimmäinen päivä kohti ruotua

Eilen oli ihan hirveä ruoka-morkkis niin kuin eilen kirjoitinkin. Lähes heti kirjoituksen jälkeen puinkin Craftin aluspuvun ja tuulivaaatteet ylle, Icebugit jalkaan ja lähdin n. 30-40 minuutin hölkkälenkille koirien kanssa. Olipa ihana juosta! Olen tässä pikkuisen nostanut ajatuksia, josko ehkä pääsisin juoksemaan puoli-marathonin 14.9.2013 Jyväskylän Finlandia marathonissa... Tämä on kuitenkin suuri ehkä. Jonain vuonna se on kyllä koettava! :)

Eilen kirjoittelin siitä, kun karkkihammasta on koko ajan kolotellut ja ruokaa oon mätännyt suuhuni kuin hevonen.. Onneksi kirjoitin eilisen tekstin, sillä siitä oli hirveästi tsemppiä minulle, vaikkei kukaan muu ehkä tekstistä irti mitään saanutkaan. Se kuitenkin sai mut itseni pysähtymään ja tajuamaan, että nyt pitäisi saada tähän elämään sitä rotia ja laittaa ruokavalio ruotuun!

Eilisiltana sain jo vähän hillittyä naposteluani ja janojuomaksi vetelin vettä ja noh, yhden lasin kevyt-Pommacia. Tänään olen kunnostautunut ihan kunnolla, sillä päivällä muiden vetäessä Arnold'sin donitseja, itse tyydyin juomaan vain kahvia ja syömään pari ruisleipää.. Toki tämä johtui myös mun maidoton-kuurista, mikä muuten ihan hirveästi auttaa tsemppaan. Mutta oli se silti vaikeaa!

Ja hei, kaupasta ei lähtenyt karkkipussia, vaan tällainen:

Kyllä, maissinaksuja, ja nekin oikeastaan Ällälle, mutta itse vetelin näitä pahimpaan naposteluhimoon. Kaloreita niissä on hurjasti 100g:ssa, mutta kun koko pussi painaa 90g, niin eipä niitä kaloreita yhdelle naksulle ihan hirveesti tuu. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti