tiistai 4. joulukuuta 2012

Joulukuu, pvä 4

Varoitus tähän alkuun, teksti sisältää julkisen rakkauden tunnustuksen! :D

"Pakkanen - siitä suomalaiset tykkää
Pakkanen - kuljetaan nenät huurussa
Pakkanen...

On työnteko huipussaan, kun mittari on pohjassa
Ja paidat on hiessä, kun ikkunat on huurussa


Pakkanen - siitä suomalaiset tykkää
Pakkanen - kuljetaan nenät huurussa
Pakkanen...

Pakkanen - voi kun pian tulis

Pakkanen - voi kun pian tulis
Pakkanen - voi kun pian tulis
Pakkanen!"

Näin laulaa Papu ja pojat biisissään "Helle"

Ja nyt sitä pakkasta sitten saatiin... hyvä vai huono juttu??


Kovasta pakkasesta johtuen peruin eilisen kouluttamani agilityryhmän ja lähdin mun rakkaan siskoni kanssa Bodybalance-tunnille. Tunnin piti ihana jumppakollegani Minna, joka osaa vetää tunnit niin ihanan rauhallisesti ja niin hyvin selittäen, ettei ohjelmassa ensikertalainenkaan jäänyt kylmäksi! :)

Kankea olin, siitä ei pääse mihinkään! Mutta voi, että miten ihanaa se Balance oli pitkästä aikaa! Mä jäisin kaikkiin tunteihin koukkuun, jos vain olisi aikaa, mutta eipä ole! :( Pitäisi kyllä kuitenkin kotona esim. netissäsurffailuaikaa siirtää lyhyelle venyttelylle ja vaikka niille vatsalihaksille päivittäin, mutta kun sitä on kotona vaan niin hirveän laiska!! ;( Ihanan rento olo jäi ja nukuin pitkästä aikaa todella hyvin!

Iso kiitos siis siskolleni ja Minnalle tunnista! :)



Päivä 4

luukku 4
4-terveysluukku: Pukeudutaan sään mukaan

Kyllä, tämä on minulle terveydellinen juttu, sillä en ole koskaan talveksi ostanut oikeasti lämpimiä vaatteita vaan olen palellut milloin mistäkin! 

Nyt kun pakkanen nousikin yllättäen aika korkealle, niin ei muuta kuin kunnon talvivaatteet niskaan ja kyllä tarkenee. Itse pukeuduin koirien ulkoilutuslenkille kerrankin kunnolla ja arvatkaas mitä? Mun tuli HIKI! :D

Eli kyllä se lämpimänä pysyminen ja siten terveenä pysyminen riippuu kovastikin siitä, mitä sinne ulos laittaa. Ennen en ole yhtään välittänyt pakkasista, mutta nyt täytyy myöntää, ettei se ollut ollenkaan niin hirveää! :D

Onnistunut päivänaloitus :)

Eikä ainoastaan vaatteiden takia, vaan siksi, että muistin eilen ostaa kaupasta mun lempikahvimakuja Dolce Gusto - Cappuccinoa! Nam! 



Tällaisella setillä lähdin lenkille:

Pipo David, takki Etirel, housut True Classics, kengät Polarmate Lady.. Ja käsissä minulla oli vielä Hestra-merkkiset laskettelurukkaset - kyllä tarkeni! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti