perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pitkä perjantai

Hyvää Pitkäperjantaita! :)

Mulle tämä perjantai on kuitenkin ollut hyvin pitkä! Väsyttää jo ihan tajuttomasti, joten teen ihan lyhkäisen postauksen ja saattaapi olla, että blogi pitää pienen pääsiäishiljentymisen muutamaksi päiväksi!

Mies lähti eilen vaellukselle ja olen koirien ja Ällän kanssa keskenään. Pienimies ei nukkunut kauhean hyvin kuin vasta aamuyöstä, onneksi edes silloin!

Päivällä kuitenkin olin ihan virkeenä, joten käytiin koirien kanssa tunnin kärryilylenkillä ja sitten myöhemmin käytiin kahdestaan Ällän kanssa hiihtämässä Hiihtomaassa. Jälleen sai Jenny+Chariot-setti katseita ja kommentointia! Selkeästi uusi juttu myös hiihtomaalaisille :D

Hiihdin 6km ja nyt olisi sitten 5km jäljellä mun tavoitteesta! Taitaa käydä niin, että kerrankin pääsen mun tavoitteeseen!!! <3 Mutta ihan oikeesti, pääsiäisenä ihan törkeen hyvät hiihtokelit ja vielä ihan näin muuallakin Suomessa kuin Lapissa!! Siinä hiihdellessäni ihanassa auringonpaisteessa, lämpimällä kelillä ladun ollessa todella hyvässä kunnossa, niin en kyllä tiedä, miten tuosta hiihtosää voisi enää parantua?! Suksi kulki ihan hyvin, ehkä johtui mun kevätpikaluistostani :)

Illasta vielä Ällän ja koirien kanssa agilitytreeneihin... Ällä-parka, joutui tänään äitin mukaan kaikkialle :(

Noh, mutta huomenna lähden porukoille ja pakkasin jo tavaratkin valmiiksi. Lähdetään Ällän ja koirien kanssa heti aamusta ajelemaan. Ja arvatkaapa mitä! En pakannut yhtäkään urheiluvälinettä/treenivaatetta mukaan! Aion pitää lepoa! LEPOA! Mummu pääsee viettämään laatuaikaa Ällän kanssa ja minä aion nukkua, syödä ja kertakaikkiaan vain levätä! Ensi viikolla sitten takaisin Jyväskylään patterit ladattuina.

Eli ei muuta kuin hyvää pääsiäisen jatkoa ja antakaa anteeksi mahdollinen postaustauko! :)


 Minun ihana pääsiäisen ilopillerini <3 
(musta body Lundmyr of Sweden, t-paita Polarn o Pyret, housut Tutta - 
palapeli Mauri Kunnas, kirahvi Lamaze)


Kohti hiihtolenkkiä, vähän pitoa keväthangille ja jätkä uuteen makuupussiinsa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti