tiistai 19. maaliskuuta 2013

Maitoo, maitoo, MAITOO!!!

Tänään päättyi Ällän maitoaltistusjakso ja koska jaksolla ei esiintynyt huomattavia eroja maidottomaan kauteen, niin ruvetaan jälleen käyttämään ammunmaitotuotteita! Jee! Mä oon ainakin ihan pähkinöinä, kun pääsee herkuttelemaan suklaalla ja raejuustolla ym ihanilla maitotuotteilla! Nam ja jee!!

Mä oon niin odottanut tätä päivää! Eilen kyllä otettiin pieni varaslähtö tähän päivään nautiskelemalla Fazerin sinistä <3 Yritän kuitenkin pitää nuo soija- ja kauramaitotuotteet elämässäni, koska ne olivat jotenkin kovin paljon kevyempiä :)

Vitsit, miten sitä oppi arvostamaan ammunmaitoa tässä kolmen kuukauden aikana! :D Lehmänmaito on POP!

Nyt pääsen nauttimaan mun Fastin palautusjuomastakin! Jipii! 



Eilen oli tosiaan lanseerauspäivä ja minä lanseerasin meidän salilla uuden Bodycombat-ohjelman. Hyvä tekemisen meininki oli tunnilla! :) Ihanan yllytyshullua sakkia, kun vaan syttyivät, mitä raskaammaksi meno muuttui! Niin sen olla pitää! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti