sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Rennosti ja päinvastoin

Minun lauantai alkoi aivan luksusrennostin HotYin-tunnilla! Edellisellä viikolla lauantaiaamuna kävin vetämässä Bodycombatin ja mulla oli sykkeet ihan tapissa ja tuntui hirmuisen raskaalta vetää tolleen aamutuimaan...

Mutta tuo HotYin... ai että! Puolentoistatunnin aikana pitkiä venyttäviä asanoita erityisesti lonkankoukistajiin, pakaroihin, etureisiin ja selkään! Juuri ne kuormittuneimmat osa-alueet, joita venyttelee vain väkisin, koska ovat niin kivuliaita.. Mutta tuo hot-salin lämmin ilma ja ajatuksien vieminen siihen, että venytyksen pitää pysyä rentona, niin auttoi tekemään tunnista jopa nautinnollisen! Puolitoista tuntia meni aivan hujauksessa. Aamujooga oli paaaaljon mukavampi tapa treenata aamulla kuin BC, joka mulla onkin taas ens lauantaina ohjattavana... Mutta sisulla ja raivolla! :D

En vaan oo aamuihminen... Mites teillä muilla? Onko aamutreenit teidän juttunne? Pystytkö lähteen ensimmäisenä aamulla vetään tiukan salitreenin tai Pumpin.. vai onko päivän paras treeniaika siinä klo16 jälkeen? :)

Tänään olikin vuorossa oma BC + core.. Meillä oli aiemmin päivästä koirayhdistyksen vuosikokous, niin unohtui syödä aamupalan jälkeen.. Valitettavasti lounaani kerkisin syömään siinä klo 15, kun tunnit alkaa 16.15... Ja niinhän siinä sitten kävi, ettei elimistö kerinnyt saamaan energiaa ja olin aivan loppu! Ei oo pitkään aikaan mikään ollut NOIN hapottavaa! Oli ihan pakko ottaa 1 vaihde löysemmälle tekeminen, kun meinas lähtee taju jo jossain vaiheessa, mutta kiitos ihan mahtavien asiakkaiden - jaksoin loppuun asti! On mulla vaan huipputaistelijat :) Tällaiset tilanteet on ohjaamisen vaikeimpia hetkiä, kun oma fyysinen kunto pettää, mutta oma pää ei meinaa antaa periks.. 

Coreen onneks riitti jo panoksia, kun kala ja potut alkoi imeytyä :)

PS. tein mun lenkkaritilauksen ja nyt sitten odotellaan mun ihkuja uusia tossuja.. (joita on kolmet kappaleet... köhköh... :D)

Nyt sitten leppäillään loppusunnuntai ja kerätään paukkuja taas ensi viikolle! Hyvää viikkoa kaikille!! :)


Kuva viime elokuulta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti