keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Nettishoppailua

Hyvä tai huono asia, mutta oon kyllä niin treenikampeholisti! Tällä viikolla tein tilauksen Holtzille. Tilasin kahdet shortsit Bodycombat-tunneille. :)

Toisia olin jo vähän pitemmän aikaa ihaillut, mutta nyt vihdoin uskalsin tilata ne. Vähän jännittää malli ja koko, kun ei oo merkki mulle ennestään tuttu. Venumeita on ollut jo niin monet entuudestaan, niin niihin on voinut aina luottaa, eikä ne koskaan ole pettäneet. Uusi aina vähän jännittää..

POD Reckless Fight Short Black/Gold, kuva täältä
Sitten ehkä vähän puskista tuli toisien tilaus. Mulla ei oo ollut oikeastaan yhtään punaista treenivaatetta ennestään ja toiseksi halusin jotain valkoista, ettei kaikki ole aina mustaa, joten nämä shortsit valitsin ihan vain värinsä vuoksi :D

Venum Lyoto Machida Origins Japan Edition Fight Short White, kuvat täältä

Noloa myöntää, mutta niinkin pinnallinen ihminen kuin olenkin, tajusin, ettei mun yksikään treenikenkä sovi uusiin punasävyisiin shortseihin, joten....

Olin jo jonkin aikaa suunnitellut tilaavani StartFitnekseltä kevääksi uudet juoksulenkkarit ja agilityharrastukseeni maastolenkkarit, joten samalla löysin shortseihin sopivat kengät ja olihan ne otettava ;)

Nike Free TR Fit III Gym Training Shoes, kuva täältä
Nuo Freet vaan sattui niin sopivasti, kun olin suunnitellut hommaavani toiset Nike Freet, niin tässäpä nämä! :) Aika ihanat! Kun kerran briteistä tilataan, niin tilasin sitten kolmet lenkkarit ja yhdet Niken shortsit, punaiset! :)

Tällaista se on, kun ei mene harrastuksiin rahaa, niin sitä rahaa on tarve työntää johonkin. Minä näköjään työnnän niitä kenkiin ja treenivaatteisiin... voishan sitä joskus tehdä rahalla jotain hyödyllistäkin! :D

Mutta jospa nyt lupaisin olla vaikkapa toukokuun loppuun asti tilaamatta yhtikäs mitään treenikuteisiin liittyvää! :) Mä lupaan!! :) Karkkilakko ja lihaskuntohaasteetkin ovat porskuttaneet oikein kivasti kolme päivää, kyllä mä selviän! :)


Noh, mutta on tässä tehty muutakin kuin kulutettu rahaa, nimittäin käyty vetämässä Bodycombat+Bodyattack45 ja lisäksi kävin tänään tekemässä Ällän kanssa salitreenin Kuntomaailmalla. :)
Eiliset ohjaukset meni ihan kivasti ja asiakkaiden positiivinen palaute oli ihanaa luettavaa! Paljon :)- ja <3 -merkkejä, ei voinut kuin lähteä hymyssä suin kotiin nukkumaan. Ja tänään hyvillä mielin kävin tekemässä hyvänmielen treenit, vaikka pikkumies olikin ihan joka sarjan välissä juoksemassa lapsiparkista "äitiä" huutaen :D Ihana! :)

Penkkipunnerrus
1 x 20 x 20kg
1 x 10 x 30kg
1 x 10 x 32,5kg
1 x 10 x 35kg

Kyykky smithissä
1 x 20 x tanko
1 x 10 x tanko+20kg
1 x 10 x tanko+25kg
2 x 10  x tanko+30kg

Maastaveto
1 x 12 x 20kg
1 x 10 x 50kg
2 x 10 x 55kg

Hooverilankusta jalanvetoja TRX:llä vatsan alle
Ensin pelkkä hooveripito 30s
sitten vetoja 3 x 10
Joista viimeisellä lisäpainona L hartioillani :D

Vauhtipystypunnerrus
3 x 10 x 20kg
1 x 10 x 25kg

Ja loppuun vatsarutistuksia jättipallolla ja kera L mahan päällä! Kivat, hyvänmielen treenit ehdottomasti! Aina ei tartte treenata niin tosissaan, vaan välillä on ihana vetää hyvällä mielellä kivat treenit! :) Näihin tunnelmiin! Mukavaa loppuviikkoa! :)

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ai mun nettishoppailuholistisuudesta vai mistä? :D

      Poista
  2. Noita POD-shortseja mäkin kattelin. Ne on niin hienot. Mutta jännitti justiin koko ja malli. Mä ihailen noita sitten sun päällä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nähtäväksi jää, mahtuuko päälle tai miten istuvat jalkaan... :) mutta kivannäköiset ja ilmeisesti suosituimpia ostetuista :)

      Poista