torstai 14. helmikuuta 2013

Ihanan ystävänpäivän kunniaksi ystävänpäiväarvonta!

Joku varmaan hoksasi, että kirjoituksessa Les Mills -ihanuudet saapui! näkyi kaksi sheikkeriä. Kyllä! Toisen niistä annan hyvään kotiin <3

Milloin osallistun?

Les Mills -sheikkerin arvonta alkaa tänään ja päättyy 8.3.2013 klo 23.59! Sheikkeri lähetetään / toimitetaan voittajalle n. 1 viikon kuluessa arvonnan päättymisestä :)


Miten osallistun?

Arvontaan osallistut liittymällä blogiin julkiseksi lukijaksi (jos et vielä sitä ole) ja jätät tähän tekstiin kommentin. Kommentissa sinun tulee perustella, miksi juuri sinun kuuluisi saada tuo ehkä maailman hienoin pinkki-harmaa sheikkeri :)


Kelle tämä arvonta on tarkoitettu?

Kaikille, jotka käyvät lukemassa blogiani. Ja nyt vaan tekemään sitä "julkisesti" ;)



Mitä tästä arvonnasta sitten voi voittaa?

No tällaisen!









Sheikkerin tilavuus on 400ml ja mahdollisuuten on säilyttää pohjalle kierrettävissä kupeissa kahdet kuivat jauheet! :) Tää on aivan maailman hienoin sheikkeri, joten ei muuta kuin osallistumaan! :)

63 kommenttia:

  1. Ihqu! Täytyy tunnustaa, että mä en sheikkeriä omistakaan! Ehkä pitäis ruveta panostamaan hieman paremmin noihin palautumisjuomiin.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos käy hyvä tuuri ja voitat tuon, niin sitten viimeistään! ;) menee myös ihan vesipullona, lasten leluna ym :D

      Poista
  2. AIKA SÖPÖ!

    Mikäli voitan se tulisi vesipulloksi mulle :)

    Mulla ei ole "oikeaa" vesipulloa vaan olen mennyt näillä lähdevesipulloilla ;) Olis siis tarpeen!

    VastaaPoista
  3. hmm. mulla on vain hämärä aavistus siitä, mikä on sheikkeri ja mihin tarkoitukseen, joten siinäpä syy osallistua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten olisi tosiaan aika selvittää, jos onni suosisi! :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Ei muuta kuin pitämään peukkuja, josko onni suosisi :)

      Poista
  5. Mun ehdottomasti kuuluisi kerrankin olla onnettaren suosima, en koskaan sitä ole. Ja multa ei omaa sheikkeriä löydy, pääsis palkkariostoksille jos sais putelin jossa sitä sekoitella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vaan kovasti onnettaren suuntaan hyviä ajatuksia, josko onni tällä kertaa "potkaisisi"! :)

      Poista
  6. Mä tarvisin tän ehdottomasti, sillä omistan vain yhden shakerin joka on aina joko käytössä tai pesussa :)

    VastaaPoista
  7. Wau! Hieno on! Mäkään en omista shakeria, mutta fitdoggien sekoittamiseen se kuulemma olisi passeli. Tosin termospullokin toimi melko hyvin (oli tosin inasen työläs siivota). :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. liity vielä jäseneksi, niin osallistut virallisesti arvontaan! :)

      Poista
  8. En omista vielä sheikkeriä vaikka onkin ollut tarkoitus ostaa ;)

    VastaaPoista
  9. Haluaisin todella kovasti LesMills sheikkerin, tosin varmaan juomapullona käyttäisin.. Noi LesMills tuotteet on niin ihania, mutten omista vielä mitään.. :)

    VastaaPoista
  10. Onpas kätevä, en olekaan aikaisemmin tuollaista nähnyt! Tämä arvottava shakeri olisi ihan minun näköinen ja tulisi aivan taatusti kovaan käyttöön, joten toivon arpaonnen suosivan ja ihanuuden päätyvän minulle. :) Ihana blogi sinulla! Uusi tuttavuus, mutta jatkan innolla lukemista.

    VastaaPoista
  11. ihan pakko itsekkin osallistua tähän, kauan olet les mills shakereita katsellut ja olisi hienoa jos tästä saisin omani (jos vain arpaonni suosii) ;) ihana blogi sinulla!

    VastaaPoista
  12. ihana lukea tätä sun blogia, olen kauan käynyt lesmills tunneilla ja ohjannutkin jo muutaman vuoden, tälle shakerille tulis varmasti käyttöä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteestasi! :) peukut arvontaan! :) mitä tunteja vedät? :)

      Poista
    2. Ootko jo päässyt tutustuun uuteen ohjelmaan ja mitä tykkäsit? :)

      Poista
  13. ei oo sheikkeriä mutta ehkä sille joskus tulis käyttöä jos voittasin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! Ei muuta kuin peukkuja arvontaan :)

      Poista
    2. hei sää et oo ite ees mun lukija! tosi reilu sisko... mur.

      Poista
    3. Asia pitäs olla nyt korjattu! Kyllä mä oon tilaillut sun tekstit, mutta tuo oli sit unohtunut! :/ no hard feelings? <3

      Poista
    4. heh eiku mun pitää kalastella lukijoita :D

      Poista
    5. :D Mutta sullahan on lukijoita Thaimaita myöten! ;)

      Poista
  14. Tää on niin hieno! Mäkään en oo tällaista aiemmin nähnyt, ja tää toimisi hyvin tällaiselle unohtelevan hajamieliselle kolmen lapsen äidille.. Olisipa sitten palautusprozkut ja muut mukana. tai vaikka ne avaimet.. tms. :) Mä niin haluan tän! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mari, sä ootkin jo toisella nimellä lukijana, että eiköhän tämä lueta viralliseksi :) onnea arvontaan! :)

      Poista
  15. Tällanen olis kyllä kätevä! :) itsekkin treenaan niin paljon että menisi kyllä ihan juomapullona kun myös palautusprotskujen kanssa ;)

    VastaaPoista
  16. Ostin juuri hienon treenipaidan, joka on juuri sävy-sävyyn tuon sheikkerin kanssa, joten ihan selvästi mun pitäs saada nyt myös tuo ihanuus, ettei paitaparka olis ihan yksinäinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä todella pätevä syy! Kokonaisuudet on just hyviä! :) Onnea arvontaan! :)

      Poista
  17. Voi vitsi miten hieno sheikkeri! Olis just mun värinenkin. ;) LesMills-tunnit on mun suosikkeja, mikä sen parempaa kuin käydä pumpissa tai combatissa tuollaisen kanssa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä aika vakuuttava pullo pumppiin ja combatiin! :) peukkuja arvontaan :)

      Poista
  18. Mulla olis tämmöselle erittäin paljon käyttöä ! Kova treenikuuri alkamassa ja tyttömäinen sheikkeri vaan lisäis motivaatiota ;)

    VastaaPoista
  19. Hieno! Ehdottomast siis arvonnassa mukana :) Ja minun kuuluisi tietty voittaa shakeri siksi, että kaipaan nyt todellakin piristystä tässä karmeassa flunssassa, joka estää minua jatkamasta syksyllä aloittamaani elämäntaparemonttia!

    VastaaPoista
  20. Mä tarviin tollaisen, kun monta kertaa viikossa kävelen Killerille hikihatussa!

    T: Anna ja Omppa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anna, tekaise itsellesi vielä nimike ja liity lukijaksi, niin oot virallisesti mukana arvonnassa! onnea arvontaan :)

      Poista
  21. Mä tartten tän niin, jos se motivoisi tiputtamaan vielä loput kilot ja viemään tavoitteen maaliin.

    VastaaPoista
  22. Oon pitkään sun blogia lukenut aina stalkannu, kun oot facebookkiin linkannu päivityksiä. Mutta en koskaan tajunnu, että näkyy helposti kun vaan lisää ittensä lukijaksi, niin omassa blogissa. En ymmärrä miten sulla oikeen riittää virtaa kaikkiin asioihin : koirat, lapsi ja liikunta. Mulla meinaa välillä mennä päivät liian pitkäks, koulun/töitten, koirien ja kodin kanssa välillä ei meinaa pysyä perässä, kun mies haluaisi mut mukaan treenailuun. Sillä on tollanen sheikkeri, mutta ei yhtään niin hieno, mikä tuo :D Tollanen tyttö sheikkeri ois just mulle hyvä, että voisin omat juomat siihen kehitellä silloin, kun aina innostus iskee päälle, eikä miehen käyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta palautteesta! :) en välillä itsekään sitä ymmärrä, totta puhuen! Mutta jos jostain nipistetään, niin se on sitten kodinhoito :D peukkuja arvontaan! :)

      Poista
  23. Tulikohan mun kommentti..? Kone sekosi.

    Sitä vaan olin sanomassa, että aika kivasti sopisi tuo shakeri mun pinkkiin jumppapaitaan ja mustiin housuihin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanne, ei hätää! Oot mukana arvonnassa, onnea siis siihen!! :) Pinkki pullo pitää tietenkin olla pinkin paidan kanssa ;)

      Poista
  24. ^ En ala, ei tulla nyt tän kanssa toimeen! :P
    Blogi antoi mun kyllä liittyä lukijaksi, mutta ei näytä hyväksyvän viestin laittamista nimellä..

    Terkuin: Hanne R.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm näkyykö sulla laatikon alla teksti "vastaa käyttäjänä (mun tapauksessa Jenny Google)??

      Poista
  25. vieläkö ehtii mukaan? ;) kaveri vinkkas tätä kun tietää millainen himoliikkuja olen... :D tämä tulisi kyllä kovaan käyttöön!! :)

    VastaaPoista
  26. Parempi "myöhään" kun ei millonkaan ;) törmäsin blogiisi joten osallistunpa vielä tähän kun vielä ehtii! :)

    VastaaPoista
  27. Minun pitäisi voittaa koska pinkki on yksi lempiväreistäni ja käyttöä todellakin olisi. Hyvää Naistenpäivää sinulle.

    VastaaPoista