torstai 3. tammikuuta 2013

Se on palannut ruutuun!

... Eli Jutta! Eilen en kerinnyt katsomaan Juttaa Liviltä, mutta otin nauhalle ohjelman "Jutta ja puolen vuoden superdietit". En kerinnyt katsoa ensimmäistä jaksoa livenä, koska mulle tuli ihan hirmuinen pakkomielle päästä testaamaan mun Budget Sportista ostamaa uutta TecnoPro-merkkistä hiihtoasua, ei kuitenkaan hiihtoon, vaan hölkkäämiseen. Kävin koirien kanssa hölkkäilemässä puolen tunnin lenkin. Puku on vähän kevyempi, joten toimii myös juoksussa. Aivan huippulöytö! Puku on tarkoitettu miehille, mutta oon mä ennenkin ostanut miestenvaatteita, jos olen tykännyt vaatteesta. Tykkäsin tuossa hiihtopuvussa erityisesti takin selkäosasta, joka laskeutuu kunnolla takamuksen päälle ja sitten siitä, että selkäpuolen materiaali hengittää mukavasti.

Samalla tuli testattua mun Icebugeja ääriolosuhteissa, kun tiet oli sellaisessa peilijäässä. Jääötökät kuitenkin toimi, eivät päästäneet vettä läpi ja upposivat kuin nastarenkaat jäähään. Ainoastaan sellaisia säärystimiä välillä kaipas, kun nilkkoihin meinas mennä vettä.

Huomasin hölkätessä, että ohhoh, pystyin kunnolla hengittämään, eli rintarankani lukko oli auennut putkirullauksen yhteydessä ja keuhkoni pääsivät laajenemaan kunnolla!

Olen ihan rakastanut mun lenkkareihin, miksi en ole aiempina vuosina ostanut tuollaisia <3




Noh, tänään kuitenkin katselin Jutan ohjelman tv:stä. Ja vitsit, että tuo nainen on hyvässä kunnossa! Kunpa itsekin olisi yli 40v:nä edes melkein yhtä hyvässä kunnossa. :) Ohjelmahan tulee siis keskiviikkoisin klo 21 LIVillä ja uusintana lauantaisin. Eli jos etsit laihduttamiseen motivaatiota, niin tuosta ohjelmasta varmaan saa ihan mukavasti intoa.

Olipa kuitenkin hieno onnistumistarina ohjelmassa eli 30 kiloa puolessa vuodessa! Vau! :)

Pikkuisen kutkuttelisi kokeilla puolen vuoden päästä sitä superdiettiä. Nyt en viitsinyt vielä kokeilla, kun imetän ja kun tämän imetysasian on saanut nyt tässä vasta pari kuukautta sitten kunnolla toimimaan, niin en halua tehdä sille mitään hallaa. Ehkä sitten imetyksen jälkeen siis.. Muutenkin tuli mieleen, että olis siistiä, kun olisi jossain personal training -ohjelmassa, jossa joku ruoskisi koko ajan jaksamaan enemmän. Ehkä jonain päivänä! :)


Saatiin anopilta muuten joululahjaksi ihan maailman paras keksintö, viikkari! Olen tänään kotona ihan innoissani viikannut Ällän vaatteita, kun se on ollut niin helppoa! :D


Ällän uusi Lipfish-merkkinen paita


Ja näin kauniita niistä pinoista sitten tulee


 Sitten vähän Ällän muita uusia vaatteita
Villervalla
Liandlo
joululahjaksi Ällälle vas. Napero, oik.  Moonkids

posti toi tänään Aarikan Allu-bodin, jonka voitin Bonan kisasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti