torstai 10. tammikuuta 2013

Mua sponssattiin ;D

Nojoo, eihän mua ihan oikeasti sponsoroitu, mutta naapurin mies sanoi mulle, että "ota nyt tuosta pipo, kun lenkkeilet" ja tämän lisäksi sain vähän näkyvyyttä ja Ällä sai ruokalappuja! Toisaalta olinkin jo odottanut Keskisuomalaisen suunnalta suurta huomiota, kun hienosti mainostin heidän yritystään joulukalenterin kautta, että siihen nähden tämä oli oikein hyvä huomionosoitus ;)



Eli kaunis kiitos Keskisuomalaiselle "sponsoroinnista"! :)

Eilen oli mun herkuttelu- & lepopäivä. Herkuttelin vähän naapurissa ja siskollani, mutta ajatukselle kohtuus kaikessa :) Ihan kiva "palkita" itsensä välillä, kun mun painotavoitekin on jo oikeastaan alitettu parilla sadalla grammalla :P

Tänään oli kuitenkin treenipäivä, ja päivän lajina oli tankotanssi itsenäisesti treenattuna. Teemana oli treenata kaikkea opittua. Alkulämppien jälkeen muutamia perusspinnejä, että vähän lämpiää paikat ja tanko ja tämän jälkeen yhden käden vauhdikkaampia tuolispinnejä ja sitten takakädellä pyöräyttään edestakaisin. Muutaman ihan kivan ja lennokkaan sain tehtyäkin eli ehdottomasti parannusta ekaan jatko1-tuntiin, missä olin tauon jälkeen ja missä tuota tehtiin.

Lennokkaiden spinnien jälkeen olkapitotreeniä - ei se vartalo vaan nouse! Sen jälkeen muutaman kerran kiipesin tangossa - tässä se vartalo jopa saatiin kattoon asti. 

Näiden jälkeen treenailin rémi-pitoa, jonka tosin jouduin googlettamaan, kun en enää muistanut, mitenkä ne jalat tulikaan! Onneksi joku oli laittanut havainnollistavan kuvan, niin onnistuin istumaan jalkojeni päälle (vaikkakin alla olevassa kuvassa takanilkka voisi olla ojennettuna! :O ) Ehkä ensi kerralla uskallan tehdä tämän jo kunnolla korkeammalta! :)

shortsit Better Bodies, toppi Von Dutch

Rémin jälkeen scorpionia, johon nyt tällä kertaa sain paremman pidon kyljestäkin, mutta sisäreiteni tuntui silti kuin sitä olisi hiekkapaperilla joku vähän nirhauttanut! Pakko oli testata scorpionista jatkoliikettä, jonka Johanna joskus tunnilla opetti, mutta jäädessäni roikkumaan pääalaspäin ja naama kohti lattiaa, yksi jalka kiinni tangossa oli pakko luovuttaa, kun ei jatkosta ollut mitään hajuakaan! Ens kerralla voisi noita haastavampia juttuja treenailla vähän useammin itsenäisesti, kuin että pitää 1,5kk taukoa ja sitten kokeilla... 

Päätinpä sitten treeneissä, että tästä lähtien teen joka treenien loppuun yhden toukan ja niin tein tänäänkin. Jännää se oli edelleen!

Sitten vielä pari ballerinaa, ja kankeahan mä olen kuin rautakanki! Selkään ois kiva saada vähän liikkuvuutta, niin tästäkin liikkeestä tulis kivemman näköinen :)


Treenien jälkeen Lidliin ruokaostoksille ja yleensä nälkäisenä treenien jälkeen tulee tehtyä aika paljon hutiostoja ja silloin herkut houkuttaa, mutta kun nykyään mun herkut on multa pannassa tuon maidottomuuden vuoksi, niin ostokset näytti itseasiassa aika tervellisiltä!! :) Onkohan musta tulossa pikkuhiljaa jokin terveysintoilija....

Ootko koskaan kotona katsonut, mitä on tullut ostettua?



Vihannesosasto!

Muut ruuat - rahkat ja pinaattilätyt miehelle
Ostin jopa ensimmäisen kerran elämässäni avokadoja, mutta ei hajuakaan, mitä niille pitäisi tehdä??? Olen vain ymmärtänyt, että ne on todella terveellisiä. :) No, ei muuta kuin tutustumaan ja ehkäpä Älläkin pääsee sormiruokaileen avokadoa :)

Ostin muuten viimeiseksi jääneen verenpainemittarin. Mulla ei oo koskaan ollut (kuin raskauden aikana) ongelmia verenpaineen, mutta ihan mielenkiintoista alkaa silloin tällöin sitäkin :) Tulokset olivat aika laajalla skaalalla, mutta suurin piirtein tulokset näyttivät tältä:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti