maanantai 14. tammikuuta 2013

Nättiyttämistä viikonloppua varten

Mun ekat "mallinhommat" lähestyy! Hui, onpa jännää :)

Okei, kyseessä ei ole ihan normaali mallinkeikka, vaan ihan hiusmalliksi Keski-Suomen hää- ja juhlamessuille! :) Olin ihan otettu, kun Kauneus- ja hiushoitola Maaritin parturikampaaja Merja pyysi mua hiusmalliksi messuille! Kiitos hänelle ja koko poppoon hienosta tilaisuudesta! :)

Otin tavoitteeksi mahtua yhteen tiettyyn morsiuspukuun, ja se oli vähän tiukka tuossa joulun alla, mutta toivotaan, että nyt kohta kolmen viikon jälkeen se sopisi vähän paremmin päälle... Jännityksellä odotan lauantaita!

Viikonloppuna oli kyllä rikottava paastoa, kun oli kahdet synttärit ja molemmissa oli tehty ihan mua varten maidottomia herkkuja. Noh, tietenkin kaikkea oli pakko maistaa, kun oli niiiiin hyvännäköisiä. Toivottavasti tähän ei kolahtanut mun paastoni! Vatsa oli kyllä viikonlopun jälkeen sen oloinen, että oli tullut syötyä! :( Eli sekin todistaa, että terveellinen ruokavalio on hyväksi vatsalle :) Mutta kyllä ne oli vaan niin hyviä, että eipä tuolla väliä! :)

Ihanan herkullinen synttärikakku <3
L juhlimassa, body Polarn O Pyret, sukat ja housu Me&I


Joka tapauksessa, tänään oli ehostuspäivä lauantaita ajatellen.. Tyvikasvu piti saada piiloon ja toiseksi olin hommannut Citydealin kautta Kauneus- ja hiushoitola Maaritiin ripsien- ja kulmienvärjäykseen lahjakortin, niin se sopi tähän saumaan juuri sopivasti :) Tuolla on aina ihana käydä, kun siellä on niin mukava ilmapiiri! Älläkin matkasi tietenkin mukana ja se on ihanaa, kun Maaritiin saa ottaa pikkukaverin huoletta mukaan! L sai ihan omaa viihdytystä samalla, kun äiti sai vähän ehostusta :)

Lauantaina sitten saan ihanat kampaukset kumpanakin päivänä ja meikin! Ah, luksusta! <3 Kuvia luvassa!

Ehostuksen jälkeen :)




Ps. Ällä oppi viikonloppuna ryömimään, on se vaan niin iso jo!

body Lindex, housut Me&I

Ai niin, mun piti ihan purkautua, kun olin aamulla blogia avatessa aivan intoa piukassa, kun olin saanut kommentin... Väsynyt äiti ja kosketusnäyttöpuhelin eivät ole hyvä yhdistelmä ja peukku osui kohtaan "poista sisältö" :( Ihan tyhmä Bloggeri, kun ei voinut edes palauttaa mistään!!! :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti