perjantai 11. tammikuuta 2013

Peppu-reisipäivä

Eilen käytiin vielä illasta vauvauimassa, ja uintiin sai ottaa oman kameran mukaan tässä muutamia kuvia herra Ällästä <3 (Näitä kuvia ottaessa ei ole vahingoitettu vauvaa)





Mutta sitten tämän päivän treeneihin! Eli tänään sai pylly kyytiä! Ja ehkä myös reidetkin.. :) Ihana reeni!

Mentiin Ällän kanssa päivästä Kuntomaailmaan Ahjon päähän treenaileen. Ällä nukku henkilökunnan tilassa päikkäreitä sillä välin kun mä treenailin itkuhälyttimen kanssa salilla. Ei tosin meinannut pikkujätkä malttaa mennä nukkumaan oudossa ympäristössä ja vielä kun piti nukkua sisävaatteet päällä! :O Noh, kuuluipa se Ällän heleä itku sitten lopulta ihan sinne salillekin asti :D

Tänään oli siis pylly-reisipäivä ja mun mielestä hyvän treenin tekee hyvä suunnittelu. Mun treenini ainakin pilaa, jos menen vain palloilemaan salille vailla suurempaa päämäärää, niin kuin mulle tahtoo aina tankotreeneihin mentäessä käydä :D. Aamupalalla sitten suunnittelin kirjekuoreen itselleni liikkeet ja sitten vain pakkailemaan tavaroita.

Lämmittely crosstrainerilla n. 5min
Kyykkyprässi 1 x 15 pelkällä kelkan painolla, 2 x 12 kelkka + 20kg, 1 x 12 kelkka + 25kg
Askelkyykky smith-tangolla 1 x 20 pelkällä tangolla / jalka, 3 x tanko + 10kg / jalka
Pakaraliike (konttausasennosta jalkapohjaa kohti kattoa) 4 x 20 toistoa / jalka
Pakarat taljassa 1 x 20 x 25kg / jalka, 1 x 20 x 30kg / jalka
Vatsalihakset lattialla taljassa 1 x 15 x 35kg, 2 x 15 x 50kg

Salissa lisää vatsarutistuksia ja kiertoja...

Vaikka aika kevyt setti olikin, varsinkin näin "paperilta" katsottuna, niin pakarat huutaa jo nyt ja niin niiden pitääkin! Ihana oli treenata "tosissaan" :)

Lopuksi vähän venyttelyjä ja lounasta henkilökunnan tiloissa :)


Päivän treenivaatetus: toppi Gina Tricot, alempi toppi Gina Tricot, caprit Me&I, kengät Nike

Kolme esimerkkiä, miten helpottaa pyllykipua kovan treenin jälkeen :)




Sitten kuviin mun pikku-bodari <3 joka jossain vaiheessa heräsi äidin treenikaveriksi

Ällän "treenivaatetus" body Me&I, housut Me&I


Mulla on ollut aika haastava saada mun proteiinihimoni kyllästettyä, kun ei saa syödä raejuustoa tai rahkaa. Olen siis pääsääntöisesti aika perusevästelijä, eli en ole protskujauheisiin paljoa kajonnut. Olen siis etsinyt korvikkeita erityisesti raejuustolle, mitä ihan surutta vedin. Löysin mm. Lidlistä tällaista "proteiini"marjajuomaa.. Aika erikoisen makuista, mutta kuitenkin ihan tuhtia tavaraa. Ostin samantien useamman yksilön. Harmi vain, että hinta oli aika korkea! :(



Tänään ostin lopulta Prismasta Fastin Soijaproteiinijauhetta (mansikanmakuinen) sekä tofua. Eiköhän näillä saada tuo protskupuolikin kuntoon! :)


Eli pitkästä aikaa rupeaa sheikkerit sheikkaamaan mulle juomia. Katsotaan miten mun käy :P




2 kommenttia:

  1. Blogissani on sinulle tunnustus, käyhän kurkkaamassa: http://elinamaista.blogspot.fi/

    VastaaPoista