keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Tyytymätön asiakas

Tämä blogiteksti on moniosainen ja koskee useaa valituksen aihetta. Pahoittelen jo etukäteen vali-vali-tekstistäni. Harvoin ärsytyskäyräni ihan näin nousee, mutta eilen se oli huipussaan!

1) Ilmaista tavaraa ei olekaan

Jokin aika sitten sain puhelimeeni soiton, missä tarjottiin minulle ilmaiseksi sukkia ja höylää, ihan vain kokeiluun. Olen aina hirveän skeptinen puhelinmyyjiä ja erityisesti ilmaisia tuotteita tuputtavia myyjiä, mutta kun kuunnellessani puhelua en keksinyt, mikä jippo tuohon oli piilotettu, niin halusin "katsoa" ja selvittää. Noh, nyt tiedän. Jonotin eilen yli 20 minuuttia asiakaspalveluun ja puhelun hinta oli 0,70e/min! Eli aivan varmasti tuotteet maksoi itsensä takaisin. Kaiken lisäksi puhelu katkesi sieltä päästä kesken peruutukseni. Toivottavasti asiakaspalvelun tyttö kuitenkin kerkesi ruksittaa minut pois listoilta. Ärsyttäisi saada lisää noita tuotteita tuon jälkeen!


2) Epäkohteliaat autoilijat & epäsiistit koiranulkoiluttajat

ihana sula asfaltti <3
Kävin eilen korkkaamassa kesäjuoksukauteni, eli Asicset pääsivät kuukausien talviunien jälkeen ulkoilemaan. Hölkkäilin Ällä Charioteissa sellaisen 4km:n lenkin. Ja vaikka olin intoa piukassa sulasta asfaltista ja kevyistä lenkkikamoista alkoi minun ärsytyskäyräni kasvaa. Yksikään autoilija ei päästänyt minua tien yli, vaan paahtosivat menemään ja ärsytti katkaista juoksu vähän väliä. Hyvät jyväskyläläiset autoilijat - jalankulkijalla olisi etuoikeus! (monesti yksinliikkuessani menen vaan, mutta rattaiden kanssa en halua ottaa mitään riskiä) Noh, ei autoilijat saaneet kaikkea tuota ärsytystä aikaiseksi, vaan kyllä osansa teki myös koiranulkoiluttajat. En ymmärrä, mikä siinä on, että jos koira paskoo keskelle kevyenliikenteenväylää, niin mikä siinä on, ettei sitä jätöstä voi siirtää siitä pois?? Ymmärrän, jos pussi on vahingossa unohtunut kotiin, mutta sitä en ymmärrä, miksi ei voi jollain tikulla tökkiä sitä pökälettä siitä sivuun. Mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin tuijottaa maahan ja koittaa olla kärräämättä renkaita tai omia kenkiänsä sen paskan päälle! Pistää ihan vihaksi! Vielä kun meillä nuo rattaat joutuu säilyttämään sisällä, niin ei oo ihan hirveen hauskaa, jos ne haisee sille ittelleen. Toki olen itsekin koiranomistaja, mutta joku roti sentään!

takki Catmandoo, tuulihousut SOC, lenkkari Asics

Asicset ulkoilemassa

3) Hinnoittelu kirppiksillä

Olin eilen kaverini kanssa Jyväskylän uudella kirppiksellä käymässä. Yksi, mikä pisti silmään, oli monien vaatteiden hinnat. Jos vaate oli Me&I-, POP- ym hyvä merkkinen, ja sitten oli ihan järkyttävän kulahtanut, niin vaatteista pyydettiin ihan hirveitä summia. Ei minkäänlaista mielenkiintoa ostaa vaatetta, joka näyttää kilometrin päähän hailukalta ja nyppyiseltä. Höh!


lähdössä kirppikselle coolisti (Ällän pipo Me&I, puku Ciraf)
Ällälle löytyi kiva Travalle-merkkinen välikausihaalari,
tumput Villervalla, pipo Lindex
4) Huono jumppaohjaaja

Ja ei, en puhu kenestäkään ohjaajasta, vaan puhun ihan vain itsestäni. Olin eilen vetämässä mun kiinteytyksen, ja ai että kun sähläsin alussa pari kertaa ihan huolella! Jos olisin ollut omalla tunnillani asiakkaani, niin todellakin olisin ollut tyytymätön asiakas. Äh! Alkaa tympäseen tuo epäonnistujaolo. Mutta nyt minä lopetan sen säätämisen siellä tunneilla, se on päätetty ;)

Päivän jumppavaatetus: huivi David,
topit H&M, housut Röhnisch, lenkkarit Nike


Ugh, olen valittanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti