keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Vähän erilainen tiistai

Eilen oli mulla ja Ällällä vähän erilainen päivä, kun osallistuttiin kaverin polttareihin osaksi päivää. Ne olikin sitten pikkumiehen ekat polttarit :D

Hyvin viihtyi pikkumies kartingissa ja piknikillä, eikä neljän tunnin aikana tullut yhtään itkua, vaikka nukkumaan ei tietenkään malttanut automatkoillakaan. Kotona sitten kyllä maittoi jo uni :)

Mun toinen kaveri halus kattoo Ällää, niin mä pääsin sitten ajamaan pari 10 minuutin settiä. Hauskaahan tuo on :) Kyllä hiki tuli, mutta nyt tänään on niska ja kipparikallelihakset aika kipeet.. erityisesti niska!! Pari kunnon tärähdystä sain, niin johan se moisesta jumiin meneekin. Katotaan, mitä se tykkää illan bodycombatista. :)


ja tietenkin asiaankuuluva vaatetus!




ja lopuksi paras osuus, kun pääsi istumaan ratin taakse :)

Iltapäivästä osallistuttiin vielä piknille, jonne yksi osallistujista oli tehnyt aivan tolkuttoman hyvää perunasalaattia ja maukkaita keksejä. Toki muutkin eväät oli todella hyviä :) Älläkin viihtyi, kun pääsi välillä möyryään nurmikkoa :)

Kiitos kaikille mukavasta päivästä ja kiitos, että yksi "ei porukkaan kuuluva"-herrasmieskin sai osallistua :)

Illasta vielä ennen Ällän iltapalaa käytiin rattaiden ja koirien kanssa juoksulenkillä. Se mun vakkarilenkkini, n. 40minuuttia meni joutuisasti kärryjenkin kanssa. Erityisesti mun vanhin koirista on alkanut selkeesti tykkään lenkeistä ja kovasti kiri vauhtia :) Ja uudet Brasil Sul -pökät pääsi testiin, hyvin toimi! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti