maanantai 1. heinäkuuta 2013

Alelöytöjä

Tein ihania alelöytöjä tänään. Mun ei todellakaan pitänyt ostaa yhtikäs mitään, ja siellä mä taas olin... :D

Eilen kävin vetämässä Bodycombatin. Kuuma sali ja tiukka treeni eivät ole parhain yhdistelmä. Meinasi usko loppua kesken, mutta loppuun asti taisteltiin ja kuuman kostea tunti saatiin yhdessä finaaliin... Kyllä se on jännä, miten paljon asiakkaat saavat jaksamaan! Ohjaamisesta saa kyllä järjettömästi ylimääräistä energiaa, mitä ei omissa treeneissä varmasti olisi. :)

Tänään kävin pyörähtämässä töissä ja kovasti näyttäisi siltä, että töihin paluu tapahtuu syyskuussa 50%:sti :) Eli näillä näkymin saan osittaista hoitovapaata, jee!! :) Tuosta innostuneena suuntasin pyörimään keskustaan Ällän kanssa. Kävin Forumilla, minkä jälkeen käytiin Ällän kanssa Muang Thai-ravintolassa syömässä thailaista. Älläkin innostui syömään friteerattuja kanoja ja teki jo ensimmäiset iskuyrityksensä saman ikäistä tyttöä kohtaan :D

Mutta niihin huippulöytöihin:

Brasil Sul - Corsario Sport Classic -50%
Ylläolevaan settiin ihastuin jo silloin, kun lukemani blogin Go Sara Go kirjoittaja Sara esiintyi Gazozin kuvauksissa kyseisissä vaatteissa.. Meinasin jo jossain vaiheessa tilata ne, mutta en raaskinut. Mutta nyt kun ne olivat puoleen hintaan, niin olihan se pakko! :) Eihän ne niin hyvältä näytä mun päällä, mutta tykkään!

Brasil Sul -merkin idea on, että one size fits all, eli 36-40-koko! Ne tuntuivat niin kireiltä jo mullekin, että vähän ihmetyttää! Mutta ei kai siinä, jos oikeesti sopii :)

Topissa en ehkä ihan fanita aika terävän tuntuisia saumoja, mutta katsotaan, miltä ne tuntuu actionissa. :)

Shortsit Brasil Sul -50%
 Nuo shortsit oli ihan kivan oloiset päällä ja olen jo kauan halunnut valkoiset shortsit, niin nyt nekin löytyi! :)

Gina Tricosta shortsit ja toppi -50%

Tässä vaatteiden oikeammat värit :)

Ällälle Polarn O Pyretistä shortsit ja pikeepaita :)  molemmat -50%

Näistä pöksyistä kyllä tykkään!! :)
Hei olen jenny ja olen treenivaateshopaholic...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti