perjantai 26. heinäkuuta 2013

Eläimellinen viikko

Tällä viikolla suurin osa ajasta on käytetty puhtaasti pikkumieheen ja koiriin. Tästä syystä blogi ja urheilu on jääneet vähemmälle, toisaalta ihana ottaa vähän iisimmin parin raskaamman viikon jälkeen. :)

Oli mulla keskiviikkona Bodycombat, ja on mulla lauantaina ja sunnuntainakin vielä. Mutta jotenkin jostain syystä en enää laske noita combateja omaksi urheiluksi? En tiedä, mistä se johtuu, sillä hiki ja "kuolema" mulle koittaa joka tunti ja täysillä päästellään, mutta kai se johtuu siitä, että tässä kuussa combatista on tullut "arkipäivää" mun elämään :D

No anyway...

Eilen oli ensimmäistä kertaa ihana keli ja juhlistettiin sitä pikkumiehen kanssa naku-uinnilla takapihalla :D Noh, yllätysyllätys minä en uinut, L ui. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti