sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Puistoon ja facebookittomuutta!

Luin tänään Ryhmäliikunta.fi -sivustolta Jarno Härkösen tekstin "Nyt kesäkuntoon ... vai ikuiseen kuntoon?" Ja siinä Jarno oli pohtinut näin: "Miksi vanhemmat menevät leikkipuistoon näpyttämään kännyköitään, miksi he istuvat HopLopissa kahvilla tai kotona läppäri sylissä? Leikkikää lasten kanssa, hyppikää ja iloitkaa. Lapset nauttivat tästä älyttömästi ja saat itse aivan loistavan toiminnallisen harjoittelun treenin! Uskalla olla se ”hullu vanhempi”..."

Teksti lainattu täältä: http://www.ryhmaliikunta.fi/blogit/nyt-kesakuntoon-vai-ikuiseen-kuntoon/
Suosittelen muutenkin perehtymään tekstiin.. Fiksua tekstiä! :)

Tämä iski minuun... erityisesti kohta "hullu vanhempi"... :D Ja kyllä muuten vieressä ollut vanhempi katseli minua, että jo on hullu äiti... Noooo, ehkä vähän ;)

Kaverini oli jokin aika postannut FB:n puistotankokuvan ja mulle tuli heti tarve lähteä päästä puistotankoileen, nimittäin se on selkeä kesän merkki!!! <3

9 tunnin työpäivän jälkeen lähdin hölkkäilemään vaunujen ja koirien kanssa. Mainitessani työkaverilleni, että taidan mennä hölkkälenkille, niin työkaverini totesi, että on olemassa niitä juoksijoita, jotka lähtee ulkoiluttamaan vaan hienoja treenivaatteitaan... Noooh, katsoessani, mitä päälläni oli, en voi kuin lähettää työkaverilleni terveiset, että kylläpä ne 2-3 vuotta vanhat Lidl-merkkiset juoksuvaatteet vaan näyttää niin törkeen hyviltä ;) :D Kyllä kannatti ulkoiluttaa niitä. :P

Vaikka joillain on varmaan sellainen tunne, että ostelen vaan kalliita treenivaatteita, niin mulle ei ole hinta tai merkki tärkeintä, vaan se fiilis, mikä niistä tulee. Hyvin menee Lidl- tai Gina Tricot -vaatteet... Jos ne tuntuu hyviltä, ne on hyvät ja sillä siisti! :) Kengistä oon ehkä pikkuisen enemmän tarkempi, sillä kengät on kuitenkin niin eri asia kuin vaatteet. :)






Voin muuten kertoa, että on ihan törkeen vaikeeta hommaa ottaa ajastimella kuvia... 
Mä tartten ihan selkeesti oman personal kuvaajan! :)

Uusimmat ja kalleimmat juoksuvaatteet, mitä markkinoilta löytyy... 
Vai onkohan sittenkään? ;) :D


No, jottei homma mene vaan täysin äidin puistoleikkimiseksi, 
niin pitää sen lapsenkin kai antaa vähän leikkiä siellä puistossa?? :D




2 kommenttia:

  1. Voi miten sporttisia tankokuvia. Samalla sieluni silmin näen, kuinka itse makaan tuon tangon juurella, kun olen yrittänyt ja mätkähtänyt mahdollisimman kipeästi maahan :D.
    Niin mun tuuriani :) (ja taitoani varmasti myös).

    Olen mä joskus tehnyt jotain liikkeitä puistossa, mutta yleensä lopetan, kun kanssaolijat tuijottavat ihan kummissaan. Olen just sellainen kännykän räpeltäjä-äiti, taidan tehdä vähän parannusta siitä, jos ens kerralla leikkisinkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! <3 Jes, kännykät pois ja touhuaan lasten kanssa. Itse aion pyrkiä kanssa tähän tulevana kesänä. Viime kesänä taisin feisbookata suurimman osan hiekkalaatikkoajoista.. Hyi minua. Nyt parannetaan tapamme! :)

      Poista