lauantai 8. maaliskuuta 2014

Nyt jytisee!

Olin alunperin aatellut meneväni treenailemaan naistenpäivän kunniaksi, mutta tulikin lähdettyä extempore -reissulle lapseni kummin kanssa. :) Käytiin Seinäjoella koiranäyttelyissä ja shoppailemassa kyläkauppa Tuurissa. Sain oltua ostamatta treenikamppeita / -vaatteita, jee hyvä minä! :) Normikäyttövaatteita ostin joitain ja sitten jo kauan haaveilemani kuulokkeet!

Ihan superihana tapa viettää naisten kesken naistenpäivää <3

Erityisesti lenkeille olen kaivannut kunnon kuulokkeita, jotka pysyisi päässä. Napit mulla ei pysy mallista ja koosta riippumatta.. Ne ei vaan oo luotuja mun korville.

Mutta nämä on! Tuntui tosi tukevilta ja ääni kuulosti hyvälle. Nyt jytisee lenkeillä... Ja töissä! :D
Ja onhan nää nyt aika coolit (sanotaanko nykyään enää ees cool?)




Skullcandy Uprock Supreme sound



 Sain muuten perjantaina uudet rillit. Nyt kelpaa, kun lasit ei koko aikaa tipu päästä ja näkeekin jotain. Tosin aika vahvathan nämä on, joten tuntuu vähän silmille vielä raskaalta. Mutta pikkuhiljaa.

Mun näkö oli tosiaan syyskuun jälkeen romahtanut -0,25:stä -1/-0,75:een... Ei mullakaan hyvin mee. Sokeahan sitä on kohta tätä menoa! :O

Ps. Yritän ihan tosissaan olla antamatta näitä pienen termiitin rikottavaksi. Ei jaksais ihan joka parin kuukauden välein olla ostamassa uusia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti