keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Mulla on diagnoosi: DEMENTIA-A-AAA, eikä ku...

Eilen se sitten oli. Nimittäin minun jo kauan odottamani tuomiopäivä. Keuhkolääkärin diagnoosi: selvä astma. Pelätty, mutta toivottu tulos. Sain vihdoin tietää, mikä mua vaivaa ja sain lääkkeet, jotka toivottavasti tekee musta terveen.

Keuhkolääkäri kertoi, että minun kohdallani tulos oli jopa todella heikko, mutta koska fyysisesti olen hyvässä kunnossa, niin se on huijannut oireissa ja samalla peittänyt niitä. Jos en olisi liikkunut elämässäni näin paljon, en luultavasti pystyisi käymään hölkkälenkillä saamatta hengenahdistusta.

Noh, mutta nyt mulla on diagnoosi, lääkkeet ja voi että miten irtosi eilen combat-tunnilla! Ihan nauratti, kun virtaa riitti, vaikkei hoitava lääke vielä pitkään autakaan, mutta avaavasta lääkkeestä selkeesti tuli buustia. :)
Attackin vedin pääsääntöisesti lowna. Toiveena on, että saataisiin uusia asiakkaita rohkaistumaan tunnille.

päivän attack: kengät ja shortsit Nike, t-paita Lidlistä! :)

iloinen mäyrämies

Kokeilin muuten eilen soijasmoothieta! NAM!!

Ilman soijapapuhiutaleita smoothie oli parempaa, mutta eivät ne pahoja ollenkaan olleet. Vähän vaati totuttelua. :) Soijapapuhiutaleissa taisi olla jopa 36g protskua 100g, mutta tottakai määrä jää pieneen.. Hyvä lähde siis!

Proteiinismoothie

1/2 mangotölkki
1 banaani
1/4 hunajamelonia
1 prk rahkaa
1/2 dl soijapapurouhetta
loraus soijavaniljamaitoa


Tästä päivästä loppuviikkoon vietän yh-äidin elämää. Jestas, miten raskasta on pyörittää taloutta yksin. Respectit niille, ketkä pyörittää arkea yksin. Mä oon ihan poikki!
Töiden jälkeen nopeasti ruokaa (onneksi oli valmiina!), koirat rattaiden kanssa lenkille, lyhkäiset leikit, iltapala ja poika nukkumaan. Olipa muuten pikkumies väsynyt, kun vaihtoi tänään uuteen hoitopaikkaan. Näki, että touhua oli riittänyt, kun sammui kuin lyhty :D






Ällän mentyä nukkumaan, piti ottaa äidin oma aikaa haltuun. Treenailin piiiitkästä aikaa Bodypumppia kotona. Treenaillessa tajusin, että hupsis, mulla on ollut kaverin pumppilevyt kohta 2 vuotta! Apua :( Pitääpä ottaa työn alle palauttaa ne takaisin...

Mutta ilo omasta treenistä oli suuri! Ihana oli keritä tekemään treeni, vaikka olin yksin lapsen kanssa. :)
treenin jälkeen vielä hymyilytti. :)

Pumpin aikana treeni tuntui todella raskaalta, koska en ole vuoteen ainakaan tehnyt, mutta sitten sen loputtua olikin yhtäkkiä sen verran vielä virtaa, että tein päivän haasteen lihaskunnot ja punnerruksetkin (20) meni vielä päkijöiltä, vaikka itse ohjelmassakin niitä oli. Onkohan tääkin mun lääkedouppauksen ansiota? :D

hiki tuli. huh
Nyt toivotan kovasti kaikille hyvää yötä ja kivaa loppuviikkoa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti