keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

12/24h oli tiistaipäivän aktiiviosuus

Eilinen tiistai sujui rattoisasti mennessä ja tehdessä... Vuorokaudessa kunttosiaan on tunteja se 24, niin mä oon huomannut, että mulla saattaa tuo vuorokauden tuntimäärä olla hyvinkin usein aktiivisesti käytössä, niin kuin se sitten oli eilenkin. :) Joskus olisi hyvä olla vaan ja ottaa rennosti, mutta tällä suomalaisen suorittaja mentaliteetillä pelkkä oleminen olisi melkein kuin luovuttamista.. Toisaalta nautin tekemisestä, eikä tekeminen ole minulle pakkopullaa, vaan enemmänkin nautin siitä, että on jotain, mitä tehdä :)

Eli tuosta mulle joka tapauksessa seuraava haaste: Päivä rentoutumista kerran kahden-kolmen viikon aikana - leffaa, hemmotteluhoitoja, kevyitä kävelylenkkejä metsässä ym. :) ( eli ei raskasta liikuntaa tai treenausta koirien kanssa) Haaste käynnistyy tällä viikolla ja tämän viikon rauhoittumispäivän aion pitää sunnuntaina, jolloin töiden jälkeen kaverini Marjo tulee jälleen hieromaan minua ja tämän jälkeen otan vain lunkisti :)

Mutta nyt siihen eiliseen. Olin tosiaan 9h töissä ja se menikin yllättävän nopeasti. Töiden jälkeen töpöttelin ohjailemaan BodyCombatia (55min), mutta huonosta ilmasta johtuen oli vähän heikko happi tehdä. Jostain se energia kuitenkin kumpuaa ja jaksoin vielä lopun TIUKAT punnerrukset tehdä päkijöillä, kokonaan! JES! :) Kait se on vaan, kun päättää ne tehdä, niin sitten ne jaksaa. Mutta kyllä tuli hyvä mieli! ;)

Ohjauksen jälkeen koirien kanssa kävelemään metsään noin tunniksi. Metsälenkit ovat ehdottomasti suosikkejani kahdesta tai no oikeastaan kolmesta syystä. Itse saan kävellä perusnopeaa vauhtia ja koirat saavat vapaasti haistella sen, minkä haistelevat. Sitten se on niin ihanan rentouttavaa vain olla yksin metsässä ja haistella ja kuunnella metsän hajuja ja ääniä. Ja viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä: Meidän koirat ovat huonoiten käyttäytyviä remmilenkeillä ollessaan kolmestaan.. :D (ehkä tuo tulee koirien treenauspuolella minun seuraavaksi haasteekseni...)

Parin tunnin levon, syönnin ja TV:n katselun jälkeen lähdin palauttelulenkille koirani Milan ja naapurini Teklan ja hänen koiransa Viiun kanssa. 40 minuuttia kevyttä sykkeiltään peruskestävyyttä kasvattavaa vauhtia. Ihanan helpolta tuntui hölkkä, vaikka olihan tuossa jo touhua päivälle kerrakseen. :)

Eli yhteensä päiväni aktiviteetit (jos lasketaan työpäivä mukaan) sen 12 tuntia..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti