sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Vinkki liukashiuksisille liikkujille

En jaksanut eilisiin postauksiin kirjoitella viikon treeneistä, mutta olihan niitä!! :)

Torstaina kävin vetämässä Annan sijaisena Bodyattackin, perjantaina palautteluhölkkälenkillä, eilen lauantaina ilmajoogassa ja tänään kävin vetämässä oman BA-tuntini. Pikkuhiljaa alkaa kunto taas kohentua, mutta punnerruksia ei vaan millään vielä jaksa vetää päkijöiltä! :/ Pikkuhiljaa?

Mutta mutta.. ilmajoogassa oli havaittavissa ihan TÖRKEETÄ kireyttä lonkankoukistajissa. Tuntui, että ihan yhden tunnin aikana veri alkoi ihan eri tavalla kiertään alaraajoissa. JE! En tiedä, mitä noille oikeesti pitäs alkaa tekeen, kun oon niin laiska venyttelijä, en kylläkään tiedä, aukeeko nää ihan perusvenyttelylläkään enää. Tuo ilmajooga on toisaalta aika hyvä tuohon hommaan, kun kangas "hieroo" kivasti kireyksiä pois. Että kaippa mä voisin nyt yrittää taas syksyllä keritä noillekin tunneille.

Ai että miten ihanaa oli mennä piiiitkän tauon jälkeen tuonne tunnille, loppurentoutuksessa maatessa kankaan sisällä tuli ihana flow-fiilis :)

Mutta asiaan: Näin kolmen päivän lyhythiuksisuuden perusteella (jo treenienkin kokemuksella) oon rakastunut.

Nyt ei oo kyse vaatteista tai kengistä, vaikka oon ihan fiiliksissä kyllä mun treenivaatteistakin, kun niitä on tullut AIKA PALJON hamstrattua tässä kesän aikana :D Ja juuri lauantaina hain taas pari kivaa "läpinäkyvää" toppia H&M:ltä.. (nyt kyllä lupaan vähän aikaa pitää taukoo :D)

Mutta siis joka tapauksessa. Oon löytänyt vihdoin hiuslenkit, jotka toimii lyhyisiin ja liukkaisiin hiuksiin! Yks syy, miksen halunnut leikata mun hiuksia lyhyiks, oli se, että mun hiukset ei pysynyt liikkuessa kiinni! Nuorena yläasteella mulla oli aika samanmittaiset hiukset, mutta ei näihin tepsinyt minkäänlainen kiinnityskeino. Nyt kuitenkin löysin maailman parhaat hiuslenkit jokin aika sitten Dermosililtä!!

Aivan ÜBERparhaita hiuslenkkejä ja suosittelen todella lämpimästi tilaamaan ja testaamaan, ja vaikka ihan pikkutyttöjenkin letteihin ;)

Ainut miinus on, että tällä hetkellä ei ole enää tarjolla näitä läpinäkyviä, joita itsellä on. Mutta ainakin noita ruskeita ja miksei nyt pinkkejäkin voisi tilata itselle varastoon :) KLIK



Hölkkälenkin, joogan ja BA-tunnin perusteella nää pysyy ainakin mun superliukkaissa hiuksissa hyvin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti