torstai 13. kesäkuuta 2013

Vuosi sitten elämäni sai huikeimman mullistuksensa

Tasan vuosi sitten elämässäni tapahtui hurjan suuri elämänmuutos. Nimittäin minusta tuli äiti. Jotenkin vaan sitä sai elämälleen täysin erilaisen tarkoituksen. 

Elämässäni olen mielestäni saanut aikaan ihan kivasti asioita ja olen tyytyväinen menneisyyteni, kun katson elämässä taaksepäin.. Mutta kyllä voin ihan täysin sydämin sanoa, että suurin ja tärkein aikaansaannokseni on mun pieni L, joka täyttää tänään 1v. 

Harvoin tirauttelen kyyneliä mistään muusta kuin tietynlaisista elokuvista, mutta tänään kun on aatellut tätä vuotta taaksepäin, niin ei voi olla kyynelehtimättä. Ja uskon, että kaikki äidiksi tulleet lukijat tietää, mitä tarkoitan, kun sanon, etten ennen tiennyt, miten suurta rakkauden tunnetta voikaan tuntea tai miten onnellinen voi jostain tietystä henkilöstä olla ennen kuin maailmaan synnytti oman lapsensa.

L vuosi sitten <3
Ja alla L tänään


Eilen oltiin vielä Hoplopissa, kun kerta ilmaiseksi pääsi!

Huh, voihan tunteilu :D

Noh, mutta ettei koko homma mene tirautteluksi, niin olihan mulla jotain treenipäivityksiäkin tekemättä!

Tiistaina kävin Torikeskuksen Kuntomaailman uudistetulla kuntosalilla tekemässä todella nopeasti ojentaja-hauis-setin. Miksi? Koska musta alkaa tuntuun, että mun muut lihakset ovat menneet ihan hirveästi eteenpäin, mutta nuo kaksi lihasta jökittää samalla kehitysasteella vuodesta toiseen.. Joten vähän treeniä kerrankin niillekin. Oon niin laiska treenaan noita, kun jotenkin tykkään isojen lihasryhmien treenauksesta niin paljon enemmän. 

Noh, mutta joka tapauksessa:

Kickback, lämmittely 7kg käsipaino x 10 + 3 sarjaa 8 x 9kg käsipainot
Hauikset levytangolla 4 x 8 x 15kg tanko
Kapea penkkipunnerrus 1 x 10 x 20kg, 3 x 8 x 25kg

Nopea ja mulle tehokas treeni. Pitäs kyllä ehkä useamminkin kuin kerran parissa vuodessa käydä treenaamassa noita käsiäkin :D


Eilen mulla olikin pitkästä aikaa Bodycombat ja ekaa kertaa ohjelma 56. Huhhuh oli muistamisen kanssa tekemistä ja tuntui, että en hirveästi päässyt ulos kuplasta, kun lähes joka toisessa biisissä on hirveä muistaminen, että mitä tulee milloinkin, mutta eiköhän se parissa viikossa ala taas helpottaan :)

Lihaskuntobiisi on niin huippu! Ja matrix-potkubiisissä on niin paljon poweria, että se on kans aivan mahtava ja ihanasti haastetta pariksi kuukaudeks :) Vähän oli sellainen happycombat, mutta ei kai sen aina tartte olla niin vakavaa :D

Tunnin jälkeen vedin vielä meidän yhdelle ohjaajalle priva-attackin. Ja huomasin, että aika paljon on vielä pikkuviilausta ja suuntien tarkastamista ym. :) Mutta kivaa oli!!! Ai että mä odotan, että pääsee ohjaan! <3


11 kommenttia:

  1. Paljon onnea 1-vuotiaalle Ällälle :)

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea pikkumiehelle! :)

    VastaaPoista
  3. Onnea 1-vuotiaalle!

    On pitänyt kysyä, miten arvioisit Attackin rankkuuden verrattuna Combatiin? Kauheasti kiinnostaisi tulla kokeilemaan sitä mutta jotenkin hirvittää kun mulla on se käsitys että se on melkoista pomppurääkkiä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1-vuotias kiittää :)

      Mä pidin ainakin peruskoulutusta kevyempänä, ja attackissa annetaan muutenkin enemmän hypyttömiä vaihtoehtoja, joten rohkeasti vaan kokeileen! :) Se on niin mukaansa tempaava tunti, että rääkit unohtuu taka-alalle :)

      Poista
    2. Keventelyjä, pffft, täysillä tai ei mitään! ;D Ehkäpä minä uskaltaudun sun tunnille kokeilemaan, sitten kun ne tulee lukkariin. :)

      Poista
    3. No mutta tuossa on kyllä aivan huippuasenne :) kyllä se lajikuntokin kasvaa, kun käy vaan sitkeesti sitten tunneilla! :)

      Poista
    4. Minusta taas attackin jälkeen combat tuntuu paljon kevyemmältä! Attackissa meinaa tulla kuolema aina nopeissa jaloissa ja korkeissa polvissa viimeisissä kappaleissa, ja sitten on vielä ne kerä/lumilautailuhypyt.

      Poista
    5. Joo, kyllä tuokin on totta, mutta jostain syystä ite olin ainakin viime combatin jälkeen aina ihan kuolemassa verrattuna tähän attackiin :D

      Poista
  4. Selkeesti tapauskohtaista! :) Katsotaan syksyllä jos saan molemmat säännöllisiksi et miltä sit tuntuu. Nythän kävin keväällä n. 2 vk välein killerillä attackissa, tosin combatissakin käynti oli aika hajanaista.

    VastaaPoista