sunnuntai 11. elokuuta 2013

Mun uutukaiset



Jumppakenkäkokoelmani vanhimmasta uusimpaan


Tässä on mun uusimmat tulokkaat, Adipure-merkkiset juoksulenkkarit, barefoot-pohjalla. Nyt on tullut testattua niitä yhdellä Bodycombat-tunnilla ja kyllä ihan tykkäsin muuten, mutta ehkä aavistuksen liian pitävä pohja combat-tunnille... Nimittäin päkijä ei tahtonut pyöriä kauhean kevyesti. Jos muistaa tuon, niin itse kengäthän oli tosi kivat ja mukavan tuntuiset jalassa. Oon tykännyt jo entisistä Nike Free -tossuista combatissa niiden keveyden takia, ja täytyy sanoo, että aika samantuntuiset oli nuo AdiPuretkin, eli luultavasti tuun käyttään niitä yhtä paljon kuin Nikejäkin :)




Jotkut polttaa-, jotkut juo- ja jotkut pelaa rahansa. Jotkut shoppailee muotivaatteita, jotkut sisustusjuttua - minä urheiluvaatteita ja -kenkiä! :)

Vois sitä kai rahansa huonomminkin käyttää? Kun ei mene rahaa oikein muutenkaan harrastuksiin, niin mä sitten shoppailen niillä :D

2 kommenttia:

  1. Tosi kivan väriset kengät! Millaiset nuo barefood pohjat on juosta? Vaimentaako ne ollenkaan juostessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne hirveästi vaimenna :) mä en oo vielä juoksulenkkareiks ottanut barefoot-lenkkareita, mutta ainakin attackissa ja combatissa on kivantuntuiset :)

      Poista